Позиція партії друкуватиДрукувати

Охорона здоров'я

2009-01-20 13:27:23

Оробець: Кожному лобісту – по біг-борду

Народний депутат України, заступник голови Єдиного Центру Леся Оробець закликає парламентарів, що лобіюють ідею відновлення візуальної реклами тютюнових й алкогольних виробів, підтримувати рекламну галузь із власної кишені.
«Нехай краще автори законопроекту, згідно котрого тютюн і алкоголь мають повернутися на телебачення та носії зовнішньої реклами, демонструватимуть на біг-бордах власні обличчя. Може, хоч тоді країна краще знатиме своїх «героїв»», – зауважила Оробець. За її словами, автори проекту відверто захищають бізнесові інтереси, між тим як «ціна питання – відновлення в сфері рекламного бізнесу вакханалії з підсаджування на  тютюнову й алкогольну голку українських підлітків ще й упродовж 2009 року».
За словами Оробець, щороку в країні помирає понад 150 тисяч громадян, що потерпають від алкогольної та тютюнової залежності. «Ідеться про населення невеликого міста. Ось реальна ціна, котру маємо заплатити за надприбутки купки багатіїв і цього року, в разі прийняття проекту Прутніка та компанії», –  наголосила заступник голови Єдиного Центру.
Особливий цинізм авторів проекту Оробець вбачає в спробі обґрунтувати тривіальний лобізм турботою про захист українських громадян від наслідків економічної кризи. «Десяткам тисяч співвітчизників, що мають «за планом» покласти життя на вівтар чиїхось бізнес-інтересів, криза дійсно вже не зашкодить. А от сотням тисяч юнаків і дівчат, що на заміну померлим  встигнуть «підсісти» на мальовничу та спокусливу «візуалку», така законотворчість ще десятки років вилазитиме боком. Адже в підлітків лише формується абстрактне мислення. Вони переважно мислять образами – на те і розрахунок», – підсумувала голова підкомітету з питань загальної освіти профільного парламентського комітету.

 

Останні новинивсі

Газета "Єдиний Центр"всі

Останні публікаціївсі